خبرهای داغ:
به همت بسیج سازندگی؛

رزمایش جهادگران فاطمی۴ در حسینیه سپاه میانه آغاز شد  

تبریز-  فرمانده سپاه میانه پیام اصلی رزمایش جهادگران فاطمی را اعلام آمادگی همه‌جانبه بسیج برای مقابله با دشمنان عنوان و بیان کرد: امروز اخلاص، بصیرت و عمل‌ به‌هنگام، موتور محرکه حرکت‌های جهادی بسیج است.
کد خبر: ۹۶۱۸۰۲۴
|
۱۱ مرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آذربایجان‌شرقی، فرمانده سپاه میانه در جمع جهادگران بسیج، با محکوم کردن عملیات تروریستی صبح امروز، اظهار داشت: دشمن هرگز از دشمنی‌اش خسته نشده و همواره مترصد فرصت‌هاست و البته ما هم همواره آماده پاسخگویی هستیم و این اقتدار، قدرت و پیشرفت ما، آنها را رنجور و دردمندتر می‌کند.

  محمد بیرامی با بیان آمادگی همه‌جانبه کشور در تمامی عرصه‌ها علاوه بر عرصه‌های دفاعی و امنیتی، متذکر شد: آنچه ما را موفق کرده است روحیه جهادی و توکل و ایمان به خدا در سایه ولایت فقیه است.

  وی با اشاره به خدمات و موفقیت‌های بی‌نظیر بسیج سازندگی در محرومیت‌زدایی و رفع مشکلات، یادآور شد: بسیج سازندگی با کمترین اعتبار و با بهره‌گیری از روحیه جهادی و انگیزه قوی جوانان، توانسته است جای خالی جهاد سازندگی را در کشور پر کرده و گام‌های بزرگ و موثری در رشد و توسعه و محرومیت زدایی بردارد.

  بیرامی با تجلیل از حضور داوطلبانه و جهادی بسیجیان، این حضور سازنده را ستودنی توصیف کرد و افزود: امثال شهید حججی پیشگامان حضور جهادی بودند که در سایه این حضور پرانگیزه و بی‌ریا، عزت یافتند.

  رزمایش جهادگران فاطمی۴ با حضور پرشور جهادگران بسیج، امام جمعه و فرماندار میانه در حسینیه امام خمینی(ره) سپاه میانه آغاز شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار